KLUBMESTERSKABERNE 2019

KLUBMESTERSKABERNE 2019

Vi skal selvfølgelig igen i år have et udendørs klubmesterskab, med en masse sjove og spændende kampe.

Indledende kampe spilles fra 14 juli og frem til 27 august.

Finale weekend d. 31/8-1/9 2019

Afsluttende middag med prisoverrækkelse søndag d. 1 september kl. 18:00 i Siffen.

Der vil være rene herre/damer rækker.

En A-række for erfarne holdspillere, B-række for motionister og C-række for begyndere.

I double vil der være mulighed for at stille op i herre, dame og mix-double. Her kan du enten melde dig sammen med din faste makker, eller bare tilmelde dig selv, så finder vi en makker til dig.

Tilmelding samt betaling senest mandag d. 1 juli 2019 via klubmodul – https://skovsertennis.klub-modul.dk/cms/ProfileEventEnrollment.aspx?EventID=248

Skriv i emnefeltet hvilke rækker og i hvilken kategori du ønsker at deltage, samt evt. makkers navn.
Makker skal også tilmelde sig i Klubmodul, først når begge har betalt er man tilmeldt double.

Eks. HS A-række eller HD B-række, makkers navn.

Pris for tilmelding inklusiv middag koster 300 kr pr mand. Du kan maximum stille op i 3 rækker.

Skulle der være spørgsmål er man velkommen til at kontakte Kristian på tlf. 60 66 74 79 eller mail. kristian@skovser.dk eller
Lulu på tlf. 40 20 88 84 eller mail. lululuckow@mac.com

Programmet for turneringen vil kunne ses på vores hjemmeside d. 14 juli samt blive sendt ud på mail.

De indledende puljekampe skal være færdigspillet til d. 27 august. Man kommer til at spille 2-4 indledende kampe pr. række man tilmelder sig i. Alle indledende kampe skal i selv sørge for bliver spillet inden deadline d. 27 august.

Hvis kampe ikke er spillet inden deadline, afgøres de ved lodtrækning.

Turneringsledelsen lægger program for semi og finale kampene. Disse vil finde sted fra lørdag d. 31/8 kl. ca 10:00 og fortsætte søndag d. 1/9.

Programmet for semifinalerne kommer torsdag d. 29 august på hjemmesiden samt på mail.

MIDDAG MED PRISOVERRÆKKELSE SØNDAG D. 1 SEPTEMBER KL. 18:00 I SIFFEN

Vi glæder os.
Turneringsledelsen.
//Kristian og Lulu